App navn
|
Funktion
|
Automatiseringer
|
Tidsbesparelse
|
Kontakter
|
Hvert indlæg repræsenterer en kontaktperson.
|
Automatisering af tagging, der gør det lettere og smartere at filtrere på indlæggene. Man kan f.eks. også tilføje en GDPR funktion, der søger for at organisationen overholder privatpersoners rettigheder ifht. personoplysninger. Men det har der ikke været behov for i denne situation.
|
Tidsbesparelsen ved denne app ligger primært i forbindelse med at der kan laves relationer til kontaktpersoner i andre apps, således at det er let at finde f.eks. kontaktoplysninger når man arbejder med en opgave. |
Planlægning
|
Overblik over fremtidige aktiviteter i forbindelse med kommunikations- og projektopgaver. Hvem der er ansvarlig for opgaven, hvornår og oplysninger til løsningen af opgaven.
|
Automatiseringer gør at brugeren slipper for selv at oprette opgaver/notifikationer på aktivitetens deadline. Endvidere udregnes beløb ifbm. aktiviteten automatisk m/u moms. Beløb der kan bruges i oversigter og rapporter. |
Ændringer i aktiviteter opdateres øjeblikkeligt og derfor er alle visninger, rapporter o.l. altid opdateret. Det spare tid i forhold til overblikket og minimerer risikoen for fejl og deraf spildtid. |
Kampagner
|
Hvert indlæg beskriver en kommunikationskampagne. Periode, ideer, indhold, baggrundstekster, links, hashtags, resume o.l.
|
Automatisering opretter aktiviteter under kampagnen i Planlægnings app'en. Endvidere sørger automatisering for at brugeren kan kopiere tidligere kampagners aktiviteter med et enkelt klik. Brugeren har også mulighed for at sende hele kampagnen pr. mail. |
Tidsbesparelse består primært i den automatiske oprettelse af opgaverne og at brugeren kan trække på tidligere oprettelser, som gør arbejdet lidt lettere hver gang. |
Projekter
|
Hvert indlæg beskriver et projekt. Navn, tidspunkt, ideer, formål, indhold, program, links o.l.
|
Automatisering opretter forberedelser ifbm. projektet i Planlægnings app'en. Endvidere sørger automatisering for at brugeren kan kopiere tidligere projekters forberedelsesaktiviteter med et enkelt klik. Brugeren har også mulighed for at sende hele projektet pr. mail. |
Tidsbesparelse består primært i den automatiske oprettelse af forberedelsesaktiviteter og at brugeren kan trække på tidligere oprettelser, som gør arbejdet lidt lettere hver gang. |
Hvis du er interesseret i et lignenden workspace, så kontakt mig på nedenstående oplysninger. Du kan se forskellige eksempler på priser og workspaces her.