Kommunikationschef Julie Vinding Bengtson:
 
'Mads har en rigtig god forståelse for at tilpasse systemet efter teamets behov. Systemet har gjort det muligt at løse flere opgaver end forventet i et lille team. Det sikrer, at alting kører efter planen, og at man ikke mister overblikket over opgaverne.'
 
Formålet med dette workspace er at kommunikations- og projektteamet let kan samarbejde om deres opgaver med at planlægge kommunikationskampagner, events, konferencer, møder mv. 
 
Deadlines, økonomi, koncepter, retningslinjer kan lettere overholdes med dette simple overblik. 
 
Kommunikation og projekt workspace til Handicap- og Frivilligrådet består af følgende apps og funktioner:
 
 

 

App navn 

 

 

Funktion 

 

 

Automatiseringer

 

 

 Tidsbesparelse 

 

 Kontakter

 

 Hvert indlæg repræsenterer en kontaktperson. 

 

  

Automatisering af tagging, der gør det lettere og smartere at filtrere på indlæggene.

Man kan f.eks. også tilføje en GDPR funktion, der søger for at organisationen overholder privatpersoners rettigheder ifht. personoplysninger. Men det har der ikke været behov for i denne situation.

 

 

Tidsbesparelsen ved denne app ligger primært i forbindelse med at der kan laves relationer til kontaktpersoner i andre apps, således at det er let at finde f.eks. kontaktoplysninger når man arbejder med en opgave.

 Planlægning 

 

 

Overblik over fremtidige aktiviteter i forbindelse med kommunikations- og projektopgaver. Hvem der er ansvarlig for opgaven, hvornår og oplysninger til løsningen af opgaven.

 

 Automatiseringer gør at brugeren slipper for selv at oprette opgaver/notifikationer på aktivitetens deadline.

Endvidere udregnes beløb ifbm. aktiviteten automatisk m/u moms. Beløb der kan bruges i oversigter og rapporter.

 Ændringer i aktiviteter opdateres øjeblikkeligt og derfor er alle visninger, rapporter o.l. altid opdateret. Det spare tid i forhold til overblikket og minimerer risikoen for fejl og deraf spildtid.

Kampagner

 

 

 Hvert indlæg beskriver en kommunikationskampagne. Periode, ideer, indhold, baggrundstekster, links, hashtags, resume o.l.

 

Automatisering opretter aktiviteter under kampagnen i Planlægnings app'en.

Endvidere sørger automatisering for at brugeren kan kopiere tidligere kampagners aktiviteter med et enkelt klik. Brugeren har også mulighed for at sende hele kampagnen pr. mail.

Tidsbesparelse består primært i den automatiske oprettelse af opgaverne og at brugeren kan trække på tidligere oprettelser, som gør arbejdet lidt lettere hver gang. 

 Projekter

 

 

Hvert indlæg beskriver et projekt. Navn, tidspunkt, ideer, formål, indhold, program, links o.l.

 

Automatisering opretter forberedelser ifbm. projektet i Planlægnings app'en.

Endvidere sørger automatisering for at brugeren kan kopiere tidligere projekters forberedelsesaktiviteter med et enkelt klik. Brugeren har også mulighed for at sende hele projektet pr. mail.

Tidsbesparelse består primært i den automatiske oprettelse af forberedelsesaktiviteter og at brugeren kan trække på tidligere oprettelser, som gør arbejdet lidt lettere hver gang. 

 

Hvis du er interesseret i et lignenden workspace, så kontakt mig på nedenstående oplysninger. Du kan se forskellige eksempler på priser og workspaces her.