Arrangør og stifter Nichlas Tougaard:
 
'I forbindelse med udviklingen af vandfestivalen Waater Festival, opstod der meget hurtigt en presserende behov for at skabe overblik over frivillige ift. vagtplaner, opgaver, informationer mv. Simple Works forstod lynhurtigt vores udfordringer og udviklede og tilpassede et system præcis til vores behov. Systemet blev brugt helt fra signup af frivillige til oprettelse af vagter, uddelegering af vagter og til at formidle den nødvendige information til forskellige grupper af frivillige. 
 
Mads har gennem forløbet været god til at tage imod rettelser kommentarer, der er opstået efterhånden som systemet blev til. Vi følte os værdsat og set, og ikke blot som et kundenummer i en stor fabrik.
 
Der er ingen tvivl om at systemet har sparet os for utroligt meget tid, hvilket er den mest værdifulde ressource for startups.'
 
 
Waaters workspace består af følgende apps og funktioner
 
 

 

App navn 

 

 

Funktion 

 

 

Automatiseringer

 

 

 Tidsbesparelse 

 

 Crew 

 

 Hvert indlæg repræsenterer en frivillig. 

Den frivillige har selv udfyldt kontaktoplysninger, vagtønsker, størrelse på T-shirt mv. via en formular på Waater.dk

 

Systemet opretter selv vagter baseret på den frivilliges ønsker.

Den vagtansvarlige kan tilpasse vagterne og skrive mails med den frivillige via indlægget. Systemet autogenerer en simpel vagtplan til den frivillige, som også kan sendes i mails. 

En indbygget GDPR funktion søger for at organisationen overholder den frivilliges rettigheder ifht. personoplysninger.

 

Med mange frivillige der skal koordineres vagter for, er der meget tid at spare, dels i forbindelse med at den frivillige selv udfylder formularen og i høj grad ved den kommunikation der er med den frivillige og organisering der er med vagterne efterfølgende.

Endvidere kan al mailkommunikation med den enkelte frivillige let findes i indlægget.

 Vagtplan

 

 

Overblik over vagter for de frivillige på de forskellige poster/lokationer på festivallen.

 

Automatiseringer imellem crew og vagtplan appen, søger for at holde styr på vagter der oprettes, slettes er overstået osv. Ændringer i vagterne opdateres øjeblikkeligt og derfor er alle visninger, rapporter o.l. altid opdateret. Det spare tid i forhold til overblikket og minimerer risikoen for fejl og deraf spildtid.

 Post

 

 

 Hvert indlæg beskriver en post på festivalen, med alt lige fra åbningstider til sikkerhed og regler.

 

Der er ikke pt. automatiseringer tilknyttet, men det kunne eksempelvis være en notifikation til den postansvarlige om at revidere beskrivelsen med en frekvens efter behov. Tidsbesparelse består i at beskrivelsen af posten kan distribueres til en eller flere modtager efter behov. F.eks. via Gruppemail eller Crew app'en. Den kan også distribueres til hjemmesiden eller andet sted hvor frivillige osv. har brug for adgang til den, velvidende at de har den seneste udgave.

 Opgave

 

 

Hvert indlæg beskriver en opgavetype der er forbundet med festivalens poster. F.eks. lukning af bar.

 

Der er ikke pt. automatiseringer tilknyttet, men det kunne eksempelvis være en notifikation til den postansvarlige om at revidere beskrivelsen med en frekvens efter behov.  Tidsbesparelse består i at beskrivelsen af opgaven kan distribueres til en eller flere modtager efter behov. F.eks. via Gruppemail eller Crew app'en. Den kan også distribueres til hjemmesiden eller andet sted hvor frivillige osv. har brug for adgang til den, velvidende at de har den seneste udgave. 

 Gruppemail

 

 

Hvert indlæg er en mail til en gruppe af modtagere.

 

Systemet sender mails ud til den modtagergruppe, som den ansvarlige har valgt.  

Tidsbesparelsen består i at den ansvarlige hurtigt og simpelt kan kommunikere en besked ud til udvalgte grupper. F.eks. frivillige der har vagt på en udvalgt post eller frivillige der mangler en vagt. 

Endvidere kan der meget simpelt tilknyttes beskrivelse af en Post eller en Opgave, hentet fra de to apps.

 Vagtgenerator 

 

Et indlæg her kopierer et antal vagter, baseret på den vagtansvarliges valg. 

 

 

Automatiseringen henter de vagter, den ansvarlige ønsker at kopiere til f.eks. en ny dag eller andet tidspunkt. Dernæst kopieres de og oprettes i systemet, til videre bearbejdelse. 

 

Den vagtansvarlige sparer tid på at oprette vagter manuelt i systemet. 

 

Hvis du er interesseret i et lignenden workspace, så kontakt mig på nedenstående oplysninger. Du kan se forskellige eksempler på priser og workspaces her.